Olemme saaneet käyttöön uuden kätevän ominaisuuden: voit ladata nyt ePassi- ja Smartum-liikuntaetuja asiakastilillesi suoraan nettijärjestelmän kautta milloin ja missä tahansa. Lisäksi näet nyt asiakastililtä oman laskuhistoriasi ja jäsenyytesi tilan.
Voit ladata liikuntaetusaldoa nettijärjestelmän kautta, jos olet laskutusasiakkaamme eli saat meiltä kuukausittain paperi- tai e-laskun ja sinulla on voimassa oleva jäsenyys. Tällöin liikuntaetusaldo siirtyy automaattisesti asiakastilillesi ja vähenee tulevista laskuista.
Liikuntaetumaksut voi tehdä edelleen myös muilla totutuilla tavoilla, eli sinun ei ole pakko käyttää uutta ominaisuutta. Uudistuksen tarkoituksena on helpottaa liikuntaetumaksujen tekemistä, sillä sinun ei tarvitse enää tulla paikan päälle asioimaan eikä olla meihin erikseen yhteydessä.
Jos sinulla on 10x-kortti tai maksat kuukausimaksusi kassaan, maksut tulee tehdä edelleen asioimalla respassa tai ottamalla meihin yhteyttä, jotta pystymme kirjaamaan maksusi oikein.
Ohjeet liikuntaetusaldon lataamiseen
1. Siirry nettijärjestelmään TÄSTÄ tai kirjautumalla verkkokauppaan tai ryhmäliikunnan varausjärjestelmään.
- Käyttäjätunnus on asiakasnumerosi. Jos et tiedä asiakasnumeroasi, et ole asettanut salasanaa tai olet unohtanut salasanasi, voit tilata asiakasnumeron ja uuden salasanan painamalla Unohditko salasanasi? Saat sähköpostiin käyttäjätunnuksesi ja salasanan vaihtolinkin.
- Jos sähköpostiasi ei ole tallennettu asiakasjärjestelmäämme, sinun on otettava meihin yhteyttä, jotta voimme lisätä sen. Tämän jälkeen voit vaihtaa salasanan.
2. Paina valikkokuvaketta oikeasta yläkulmasta ja valitse Käyttäjätiedot oman nimesi alta.
3. Valitse Käyttäjätiedot-kohdan alta Lataa ePassi saldoa tai Lataa Smartum saldoa.
4. Syötä summa, jonka haluat ladata, ja viimeistele siirto maksuvälittäjän sivulla. Voit ladata minkä summan tahansa, eikä sen tarvitse olla sama kuin kuukausimaksusi.
5. Kun maksu on tehty onnistuneesti, lataamasi saldo siirtyy automaattisesti asiakastilillesi ja vähenee seuraavista laskuista. Sinun ei tarvitse olla meihin yhteydessä.
- Jos lataat kerralla isomman summan, saldo vähenee useasta laskusta.
- Jos lataat summan, joka on pienempi kuin kuukausimaksusi, saat laskun erotussummasta.
- Esimerkki: Jos kuukausimaksusi on 55 € ja lataat 70 €, seuraava lasku on 0 € ja sitä seuraava 40 €.
Ohjeet sopimustietojen ja laskuhistorian tarkasteluun
1. Siirry nettijärjestelmään yllä kuvatulla tavalla.
2. Paina valikkokuvaketta oikeasta yläkulmasta ja valitse Käyttäjätiedot oman nimesi alta.
3. Tältä sivulta näet, mikä sopimus sinulla on voimassa, esim. Kuntosali BASIC tai Yhdistelmäkortti.
4. Selaa hieman alaspäin ja valitse välilehti Laskuhistoria. Täältä voit avata laskuerittelyt ja tarkistaa laskujen maksupäivän.
Jos sinulla on ongelmia kirjautumisessa tai liikuntaetusaldon lataamisessa, ota meihin yhteyttä puh./Whatsapp 044 5510 701 tai johanna@fysiomotion.fi.
Sujuvia treenejä!